Swedish meatballs!

Datum: 2013-01-25 / Tid: 09:53:50
Hello!
Foregaende inlagg  postade jag igar men sag nu att det inte postats. Men nu  ar det uppe iaf. 
 
Idag har det regnat hela dagen och det ar sant mysigt vader. Nar det ar soligt och ultra varmt hela tiden sa ar det valdigt uppskattat med regn. 

I flera veckor har de visat brander som harjat nerover men nu ar det oversvamningar istallet. Ar de inte det ena sa ar det de andra.

Imorse testade jag att plugga in min externa harddisk i tv:n och det funkade bra. Har inte sa mycket filmer pa den  men nagra hade jag. Sa imorse mysade jag ner mej under filten i soffan och kollade pa Pippi Langstrump pa rymmen. En riktig mysmorgon. 
 
Idag fick Derek antligen "svenska kottbullar". Jag gjorde mammas recept och det var jatte gott. Jag gjorde potatismos till och aven den blev kanon. Dom har inte brunsas harnere och jag ar inget fan av brunsas heller sa det gor mej inget, istallet blev det "roast meat gravy" till och allting vart sa himla gott. Jag var sa glad for Derek tyckte oxa att det var gott :)
 
Nu vantar vi pa att COPS ska borja och efter det are American idol. 
 
Trevlig fredag allihopa!

Kommentarer
Postat av: broder Mattias

Mmmm det lät gott! :D Trevlig helg, kram! <3

Svar: Ja det var jattegott. Trevlig helg pa dej med. Kramar
Elina

2013-01-25 @ 11:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0