6 månader

Datum: 2013-06-13 / Tid: 16:48:08
Hej alla fina!
hoppas alla haft en bra dag. 
Vi har det regnigt som vanligt. Imorse gick jag ut på min promenad och det var så grått och trist men Inge regn. När jag kom upp på rummet tittade jag ut på balkongen och det var som himlen öppnat sig. Herregud vad det regnade. det regnade inte en droppe när jag gick in på hotellet men på den minut det tog mej att gå upp till rummet bara vräkte det ner. 
 
Derek var besviken när han vaknade för han ville så gärna gå och simma och sola. Jag var oxå sugen att simma men när det regnar här är det så vågigt i havet att det inte går att simma. Vi tog på oss badkläder, trotsade regnet och hittade ett hotell där man kunde betala för att låna poolen. Så vi simmade runt i poolen i regnet i en timma ungefär. Sen blev vi så hungrig så vi gick hem igen och duschade och sen vidare till Jung Ceylon och food courten för phad thai. 
 
annars har vi bara latar på. Idag har vi varit gifta i 6 månader <3
 
har ingen bild att bjuda på idag. Vill inte dra med mej telefonen när det regnar.
 
ha de så hörs vi imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0