Big buddha

Datum: 2013-06-10 / Tid: 06:47:07
Hej hej
idag regnar det, det bara öser ner. Jag har varit på gymmet nu på morgonen så nu ska jag bara vänta på att Derek ska vakna till så ska vi nog ut i regnet och äta lunch.
 
Här kommer bilder från big buddha statyn uppe på berget. Statyn är helt gjord i marmor och är gigantisk.
kvinnor får inte visa benen så jag fick ha på mej en kjol.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Upp i buddhas näsa :)
om man är i karon beach kan man se Big buddha om man tittar upp mot berget. Nästa gång vi far dit ska jag se om jag kan ta ett kort på berget där han sitter så ser ni hur jättestor han är.
 
 
Så kan det gå om man flummar på och inte ser vart man sätter fötterna. Förlåt igen för bilden Frida.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ut i regnet. Nästa inlägg blir det bilder från resten av utflykten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det roliga var att jag tänkte "åh nej. Inte igen." Sedan blundade jag och gick förbi bilden 😂

2013-06-10 @ 09:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0