:)

Datum: 2013-06-11 / Tid: 14:43:59

ho ho!
 
nu har jag gjort något jag inte skulle ha gjort, sovit 3 timmar. Förhoppningsvis kommer jag kunna somna ikväll men om jag inte kan det är det väl inget att gråta över för vi är på semester!!
 
jag gick och gymmade på förmiddagen och efter det gick vi och åt en sen lunch/tidig middag. Efter maten tog vi en promenad för att kika på svenska restaurangen mamma mia som vi åt på några gånger sist vi var här som hade sån himla god pizza. Stor besvikelse när restaurangen var borta men Harrys är iaf kvar med sin svenska meny så dit ska vi gå någon kväll.
 
 
Templen vi var till efter big buddha häromdagen.
 
 
 
 
 
Nu vill bilderna inte ladda upp nå mer. Försöker igen imorn.
 
ha de
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0