Man of steel

Datum: 2013-06-14 / Tid: 16:03:46
God afton
Det verkar inte finnas något stopp på detta eländes regn. Det har regnat i snart en vecka och vi börjar bli lite less på vädret nu. Men det är varmt iaf och jag ser inte fram emot att börja jobba igen för det kommer vara så kallt. Dom pratade förut om att personalen skulle få dunjackor eller västar av företaget och jag hoppas vi får dom snart för jag har ingen jacka och jag tror inte att en tröja kommer hålla mej varm när det är -5 på morgnarna.
 
men det vill jag inte ens tänka på nu. Vi har fortfarande semester.
 
idag har vi varit och gymmat. Väldigt skönt var det. 
 
 
Från tredje våningen på gymmet. Grått och trist.
 
ikväll har vi varit på bio och sett Man of steel. Jättebra film. Jag har aldrig varit något fan av Stålmannen. Tror faktiskt inte jag sett en enda film men denna kan jag rekommendera. Efter filmen köpte jag glass från baskin & robbins. Inte dumt. 
 
Nu ska jag läsa lite ur min bok och försöka somna tidigt. Vi håller tummarna för 0 regn imorn.
 
ha de
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0