State of origin

Datum: 2013-06-05 / Tid: 04:05:00
Hej alla fina. 
Igår hade jag en bra kväll. Vi gick till gatan som min gamla bar låg på och Derek tog en timmas massage hos en av massörerna där och medan jag väntade hade jag unlimited fish spa så jag satt med fötterna hos firrarna i lite över en timma. Jätte skönt var det. 
När min man var färdig gick vi till restaurangen mitt emot baren för thaimat. Jättebillig restaurang, bara 80 bath för min favorit mat:
 
 
Efter maten gick vi hem och jag pratade med Frida i lite över en timma genom appen viber. jätte kul var det att prata. I förrgår pratade jag även med finaste Maria och min fina guddotter Amelia som har blivit så stor. Jag saknar er alla så mycket.
 
Nu har jag kommit in från min morgon promenad och mitt humör var på topp tills jag kom innanför dörren till hotellet. De två städare som jobbar här satt innanför dörren och jag sa såklart godmorgon men fick Inge svar tillbaka utan dom bara stirra på mej som om jag vore en smutsig kackerlacka. Bara för att det blir stopp i våran toalett en gång om dan som dom måste fixa hatar dom oss nu. det är inte vårat fel att toan är värdelös och det går att fixa på under en minut. jävla thailändare.
men tack och lov är det bara 2 nätter kvar på detta hotell sen flyttar vi.
 
 
Detta såg jag imorse när jag var ute. Någon som syndat kanske och hade turen att hitta en munk?
 
 
Väldigt skönt och avslappnande
 
 
 
Dom gillar händer oxå :)
 
ikväll är det state of origin. matcherna som avgör vilken stat som är bäst i rugby. Dereks favorit sport och eftersom jag är en sån bra fru ska jag oxå kolla. Vi får se om vi kan hitta kanalen på våran tv annars går vi till någon bar och tittar. 
 
Nu ska jag läsa och vänta på att min man ska vakna så jag kan berätta om städerskorna imorse.
 
ha de
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0