The eagles are coming!!!

Datum: 2013-06-15 / Tid: 04:59:46
Morning!!
Ahhhh, jag är så exalterad att jag håller på att kissa på mej!
När jag var kanske 8-9 år spelade pappa in en film till oss som vi tyckte va så bra, the silver brumby. Tyvärr så var det någon nöt (kanske jag) som spelade över den filmen och jag har inte lyckats fått tag på den sedan dess. Jag har försökt många gånger. Skulle till och med beställa den från staterna men till och med där hade den utgått. Men igår hittade jag den!!!! Och den finns nu ner laddad på datorn. Yeeey. 
Tack vare att jag googlade russel crowe igårkväll kom det upp att han varit med i the silver stallion. Kollade upp den filmen, The silver stallion,........ wait for it....... Aka The silver brumby. Fanns en link att ta hem och efter så många år får jag se den igen. Derek sa att den förmodligen kommer vara dålig eftersom det var så längesen jag såg den och  det är kanske sant. Ekar har säkert byggt upp hur underbart bra den var i mitt huvud. Men det spelar ingen roll. Det var fina hästar att titta på iaf.
 
Sent igårkväll började vi titta på en film men jag var så trött att jag gav upp och somna. 
Derek har sagt att jag pratar så mycket i sömnen. 
Inatt när Derek precis skulle sova hade jag legat på mage och lyft mitt huvud och kollat till höger och vänster. 
derek: what are you doing?
jag: waiting
derek: waiting for what?
jag: the eagles to retur. 
Hahaha, han mindes inte om jag sa the eagles to return eller the eagles to come back. 
Undra vad jag drömde. Vi såg the hobbit i förrgår så jag kanske drömde något om de örnarna. Vem vet.
 
nu ska jag titta på filmen och återkommer senare hur den var.
 
 
Ha de!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0