Today is the day!!

Datum: 2013-06-07 / Tid: 04:23:15
Morning!
Nu är det inte länge förrän vi flyttar hotell. Aldrig mer denna cement dyna på sängen. För att fira detta ska vi gå på swensens och äta glass senare idag. 
 
igårkväll skulle vi ha jurassic park maraton och det gick ju bra tills jag satte in disc 2 men det som skulle vara 2:an var även 1:an. Bara på med flipflopen och ut och leta rätt på stället vi köpt filmerna från. Derek kom ihåg hur killen såg ut så vi hittade honom utan problem och efter många förlåt från honom fick vi rätt film. Jag somnade på 3:e filmen men klockan var nästan 2 på natten så det var inte så konstigt.
 
uppe tidigt imorse var jag och tog min vanliga runda och för första gången på våran semester är det strålande sol och inte ett moln på himlen. klart vi haft sol förut men det är alltid lite molnigt. Jag blir inte förvånad om jag har snygga linjer efter mitt linne. Kanske till och med efter solglasögonen. Det hoppas jag inte men kinderna bränner lite så jag blir inte förvånad. 
 
Nu ska jag duscha, packa och försöka få liv i min man så vi kan flytta :)
 
ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0