Dexter

Datum: 2013-05-28 / Tid: 08:59:52
Hello hello!
jag har varit lite osocial för vi har köpt nyaste Dexter sesongen så vi har haft maraton :)
 
igår var det Inge regn alls så vi latade på stranden några timmar, åt lite thai mat och bara myste. Idag åt vi en tidig lunch och efter maten har min mage inte varit den bästa så vi har stannat på rummet. Eftersom vi ska vara här så pass länge har vi inget dåligt samvete utan vi gör vad vi vill göra och latar bara på.
 
varje morgon har jag tagit en promenad på stranden men det är sorgligt att se hur patong beach förfaller. Det är skräp överallt. Ser ut som tidvattnet drar med sig en halv soptipp upp på stranden. 
 
 
 
När det är fint väder ska vi fara till Karon beach och kika. Den stranden är mycket finare.
 
jag skriver mer lite senare.
 
puss och kram
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0