Pain!

Datum: 2013-05-29 / Tid: 15:30:30
Det är en mätt lina som checkar in.
vi har just varit och ätit kött. Derek beställde ett stort grillspett och han är lika mätt som mej. jag hade tänkt att jag skulle äta efterrätt men det fanns inte ens plats för glass och då är det illa. 
 
 
Före :)
 
 
Efter :)
 
nu ligger jag i sängen och ska läsa några sidor. Denna säng håller på att ta död på mej. Det är den hårdaste säng jag ledat i och jag har till och med ett blåmärke på mitt ena höftben. Tror jag måste äta några fler munkar så jag får vaddering. när jag vaknade imorse var de flesta muskler i min kropp öm. Vi har betalat för två veckor här men efter det flyttar vi någon annanstans. Min rumpa vill inte vara domnad nå längre.
 
till nästa gång...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0