Poolen

Datum: 2013-05-03 / Tid: 23:49:22
Good morning!
 
jag har inte kollar ut än men jag tror jag ser solen genom gardinen. 
Det blir ingen promenad idag för jag har såna skavsår under lilltårna. Blåsor som är nästan lika stora som tårna så jag har lite problem att gå. Det får bli poolen helt enkelt. 
 
häromdagen när jag försökte hitta svenska godis butiken började det spöregna och blåsa så jag gav upp. Tänkte testa igen senare idag efter stranden. 
efter idag är det 4 dagar kvar tills vi flyger ut igen. Vill inte!
Jag vet inte ens vart jag kommer hamna ju.
dom har borrar färdigt i Reedy creek där mitt camp var så nu ska dom flytta på sig. Tror 90 rum skulle till dereks camp och 60 rum till new south Wales. Får se vart jag hamnar. 
 
Nu ska jag ner och simma några längder innan frullen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0