:)

Datum: 2014-02-28 / Tid: 10:23:00
hallå hallå!
på begäran av min vän Linda kommer här ett litet inlägg.
 
sedan igår eftermiddag är vi tillbaka i surfers paradise efter två jobbveckor i Spring gully. 
dagarna och veckorna gick tack och lov väldigt fort. Jag hade födelsedag i måndags. 26 år ung och kockarna överraskade med tårta och sjöng ja må hon leva på svenska. Väldigt imponerade. Derek hade önskat att de skulle göra en apelsin choklad tårta för det är en av mina favoriter i detta land. Inget, INGET, slår bananza eller Williams tårta som är mina svenska favoriter.
 
I julklapp fick jag en läsplatta av mamma. Jag var in och köpte den sist vi var ledig och jag älskar den! 
Jag plöjer bok efter bok och den är så skön att läsa på. Jag lånar böcker på Sundsvalls biblioteks hemsida och det är så praktiskt och lättsamt.
 
Derek stackarn har jobbat hela dagen på sitt gamla jobb för att tjäna lite extra pengar till våran kommande Sverige resa. Han ska även jobba imorn och hela nästa vecka. Min man är bra han.
 
Maten står på spisen och väntar på att bli äten så nu fattas bara min man som borde komma vilken minut som helst.
 
puss och kram
 
 
 
 
 
 
Underbara födelsedags presenter från Derek. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda :D

Häääääärligt!! Som jag längtat :D å en massa bilder också 😁❤️😁❤️😁❤️

2014-03-02 @ 16:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0