Hot!!

Datum: 2014-01-20 / Tid: 11:11:33
hej hopp!
 
Först vill jag börja med att gratulera min älskade, älskade syster som fått en heltidstjänst på Apoteket hon jobbar på där hon trivs så bra. Stort grattis Jenny, hade jag varit hemma hade jag bjudit ut dej på middag för att fira!
 
 
Hihihihi
 
Jag jobbar och står i på dagarna, det är väl i stort sett det enda jag gör. Efter jobbet går jag en sväng på gymmet innan middagen sen är det sova som gäller. 
Jag fick så himla ont i mitt knä igår när jag stog på crosstrainern. Jag kunde knappt ta mej tillbaka till rummet för jag kunde inte stödja på benet alls. Jag hoppas verkligen inte jag får något problem utan att det vara var något tillfälligt. Idag har jag inte haft nå ont alls men tog ändå en vilodag från gymmet.
 
Vi har det så himla varmt härute så ni anar inte. Över 40 grader idag och svetten bara rinner konstant. Speciellt på magen och ryggen. Hemskt. Det var lite blåsigt idag och det gjorde saken värre. Inga svalkande brisar härute inte. det bara brände på skinnet av varje vind pust, vinden var hetare än själva luften. Tur att det finns massa glass att äta. 
 
Min in man ligger och kollar på star wars som jag laddade hem till honom så jag ska väl ta och läsa lite och sen sova. Det är kämpigt att kliva upp så tidigt på morgnarna när vi haft sovmorgon i 6 veckor.
 
 
Våran säng på jobbet
 
 
En kossa som sa hallå
 
 
Ta mej tillbaka till alla Goa fruktdrinkar!!
 
 
Kom in till ett rum idag och fick mej ett gott skratt. Mannen hade bäddat sin säng själv och bäddat ner ett mjukis djur. Finns ett litet barn i varje vuxen man ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Syrran

Tack så mycket! <3 önskar att du vore hemma! Då hade vi firat bigtime! :) Puss!

2014-01-20 @ 19:10:45
Postat av: Frida

Hhahahah! :D

2014-01-28 @ 23:36:42
URL: http://allgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0