Marknad

Datum: 2014-01-12 / Tid: 15:25:58
god afton!
Idag tog vi en lång sovmorgon och när vi vaknat till gick vi till gymmet en timma, hem och duscha sen till Jung ceylon och the irish pub för brunch. 4:e söndagen i rad vi går dit så Derek får äta sin "sunday roast". 
 
vid 17 tiden tog vi en tuktuk till Phuket town för kvälls marknaden. Sist vi var där köpte jag ett par så himla sköna trekvarts mjukisbyxor för bara 20 kr och jag ville ha ett par till i andra färger. Vi gick och kollade överallt men hittade dom inte. Blev jätte besviken men jag har ju iaf ett par. 4 linnen, 2 shorts och ett par byxor fick följa med mej hem. Derek köpte några linnen, ett par flip-flops och en liten resväska. 
 
Imorgon on är det dags att packa väskorna för på tisdag bär det av. Tiden har gått alldeles för fort denna gång. Men roligt har vi haft. 
 
Imorgon on ska jag till tandläkarn klockan 17 och rengöra mina tänder. Gillar inte riktigt tandläkarn ja men det är så billigt här så det är lika bra att passa på. Derek var där förra veckan och rengjorde sina tänder så han är klar.
 
Nu ska jag se tv och äta gotta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0