Torsdag

Datum: 2014-01-09 / Tid: 12:13:59
hej!
Nu har vi bara 4 dagar kvar här. Känner mej inte alltför motiverad att fara tillbaka till jobbet. Men det vill jag inte tänka på ännu, vi är fortfarande här.
 
Runt lunch tid gick vi ut för att äta och jag var sugen på phad thai så vi stannade till på en random resturang, satte oss ner, fick menyerna och började leta efter phad thaien. När jag hittade den och såg priset reste vi oss och gick därifrån. Jätte dyrt var det. Istället gick vi till restaurangen vi hade tänkt gått till från början och tur var det för där satt Mick och Mels kompisar Christian och Sebastian och hade precis beställt sin mat så vi slog oss ner med dem. Jätte trevligt. Tyvärr skulle dom åka tillbaka hem idag så direkt efter maten tog dom en taxi till flygplatsen. Men vi fick iaf säga hejdå.
 
Annars idag har vi gymmat, vare på bio, ätit glass och nu slappar vi innan det är dags för middag.
 
imorgon tänkte vi åka till Tiger kingdom och kolla på tigrar. 
 
Ha de
 
 
Saknar min vän Frida så himla mycket. Har drömt om henne jätte mycket dom senaste veckorna. ❤❤❤
 

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vilka tjusiga tjejer :)

2014-01-10 @ 08:13:16
Postat av: Frida

Alltså denna bild. Jag döör 😂😂😂
Jag saknar dig massor också :(

2014-01-11 @ 09:34:42
URL: http://allgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0