Draken

Datum: 2014-03-07 / Tid: 15:09:31
igår betättade jag om min stare off med ödlan på gång vägen. 
Jag var tvungen att googla och se hur de ser ut när de känner sig hotad. Jag är så jäkla glad att den pep iväg när jag närmade mej den för om den skulle ha känt sig hotad skulle jag nog dött av rädsla.
 
 
 
 
de heter frilled neck lizard men kallas även bearded dragon. Lite komisk va Linda Högmark ;). 
 
Men den bits inte eller anfaller. Kragen är bara för att skrämmas. Creds till den för den gör ett jäkla bra jobb. Snusk.
 
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahahahahaaaaaa jadu, mig hade den nog faan skrämt om den blåst upp sig som en dracula! ;D

2014-03-12 @ 22:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0