Fast!!

Datum: 2014-03-26 / Tid: 09:11:19
hej hej!
Jag är fortfarande på jobbet. Mottagningen är så jätte dålig så dom gånger jag har försökt blogga har jag inte ens kommit in på sidan för det går så segt.
 
imorgon var det ju dags att fara hemöver efter 2 veckors jobb. Men det ändrade regnet på. Det har spöregnat i 24 timmar och det behövs inte mycket för att dom små bäckarna ska svämma över och det gjorde dom. Det är 3 små broar påväg till Roma och flygplatsen och alla har svämmar över. De evakuerade folk imorse, vi såg dom åka men lika fort kom din tillbaka för det var försent. 
Vet inte hur många som kom ut på stora vägen tidigt imorse men igår hade vi 150 pers här men vet inte vad numren ligger på nu. Men det är ett som är säkert, ingen kommer eller lämnar Pongamia village. 
Typiskt så skulle leveransen komma idag men såklart kommer lastbilen inte fram genom vattnet. Det finns fortfarande mat kvar men om det skulle bli så att vi blir kvar i flera dagar skickar dom helikopter med mat. Vi behöver inte svälta. Men jag tror vi kan fara på fredag. Har inte regnat på hela eftermiddagen nu och bäckarna sjunker undan fort. Jag hoppas vi stannar till måndag. Extra pengar!!!!!
vi får se vad som händer. 
Nu ska jag gå och äta middag. 
 
Hörs mer när jag kan.

Kommentarer
Postat av: Frida

Men fy vad otäckt! Tur ni kom hem

2014-06-05 @ 23:16:59
URL: http://allgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0