Martin Sandström

Datum: 2014-03-06 / Tid: 22:38:06
inatt har jag drömt massor om min morfar Martin. Han har varit borta i många många år och jag tror inatt är första gången jag drömmer om honom. Vi var ute i skogen och gick, stog på bron och spanade efter älgar och vi pratade om älgar. Sånt han gillade. Jag vill tro att han kom förbi och tittade till mej.
 
Jag hade jätte svårt att somna om förut. Gjorde inte saken bättre att Derek vägrar ligga på sin sida utan ska prompt ligga över hela sängen, inklusive min sida. 
Jag har inte klivit upp än men från vad jag kan se ser det väldigt väldigt grått ut ute. Jag hoppas det inte regnar för jag måste till affären typ nu och köpa marinad ingredienser så det blir nån ordning här. 
 
 
Jag saknar er 

💖


Kommentarer
Postat av: Pappa

Intressant om drömmen Lina. Man brukar säga att drömmar som man kommer ihåg är budskap till dig från ditt egna undermedvetna. Tips till dig att tänka på just nu, från dig själv egentligen, från en del av dig som du inte är dagsmedveten om. Morfar i det här fallet representerar en del av dig själv, ditt undermedvetna visar morfar för att du ska ska identifiera dig med känslan av hur han var och hur du såg på honom. Se på situationen i drömmen och se dig själv som morfar. Kanske stark, lugn och stabil.. hur såg du honom? Händelser i drömmar är oftast symboler för nåt annat. Försök kalla tillbaka drömmen, ställ dig utanför den och titta in i den och försök bena ut vad situationen med morfar/du vill säga dig.
Puss o kram hjärtat mitt! <3

2014-03-07 @ 09:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0