Tisdag

Datum: 2014-03-11 / Tid: 08:47:50
nu är det bara en ledig dag kvar för på torsdag flyger vi till jobbet. Kan inte säga att jag ser fram emot det men ska bli skönt att göra något. Även fast jag har haft två veckor utan några måsten har jag haft det rätt långsamt. Derek har ju jobbat hela tiden och jag har inga vänner att träffa så det blir ensamt. 
 
Jag satt att och tänkte igår att svenska skådisar verkar på senare tid vidga sina vyer. Hollywood!!!
Micke Persbrandt - The hobbit
Noomi Rapace - Dead man down
Joel Kinnaman - Robocop
Michael Nyqvist - mission impossible
Der är bra av dem tycker jag. Ta för er!
 
Annars har jag inte nånting nytt att komma med. vi ska snart äta middag och till efterrätt har min kära man köpt Ben & Jerrys triple caramel chunk till mej. 
 
Ha de

Kommentarer
Postat av: Linda

Å för att inte tala om alla Skargårdare! Alexander i True Blood å han den andre i The Vikings ;)

2014-03-14 @ 22:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0